Spinnen (3de kleuterklas)

• 7 oktober 2022

De derde kleuterklas heeft de afgelopen twee weken heel wat geleerd over spinnen.
We gaven de spin acht poten, we maakten spinnenwebben, we leerden over dikke en dunne spinnen en nog zoveel meer!

We vierden ook de verjaardag van juf Lieselotte en we mochten smullen van heel wat lekker fruit!

Op de speelplaats deden we voor de eerste keer schrijfdans en leerden we een spiraal te tekenen. We speelden voor de eerste keer door elkaar in de beide derde kleuterklassen. We leerden zo nog andere hoeken kennen. Het waren twee supertoffe weken in 3K!