Chocopot wedstrijd van de Wereldwinkel

• 10 december 2018

Op donderdag 7 december was er de uitreiking van de Chocopot wedstrijd van de Wereldwinkel. Er waren 500 deelnemers van 13 verschillende Mechelse basisscholen en 3 van de 5 winnaars kwamen uit onze school. Kato uit het eerste leerjaar, Jef uit het derde leerjaar en Clara van het vierde leerjaar. De leerlingen kregen elk 3 […]

De leerlingen kregen elk 3 chocopotten met hun eigen ontworpen etiket. Er zijn van elke winnaar nog 97 potten choco te koop in de wereldwinkel.

Deze actie was er eentje die alleen door wereldwinkel Mechelen aangeboden werd in het kader van “de week van de fair trade “ in oktober.

Onze winnaars: